+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 7 (7) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567
Tulokset 121-138 / 138

Viestiketju: Rich Piana ylistysketju

Enver:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

678
    Onpas kauhean järkyttävä löytö. Oikein 20 pulloa testosteronia.

Saadut peukutukset

678
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä aspir Lue viesti
    Tyhmähän sä olet jonset koleista huolehdi yhtään, mutta joku raja sentään Ja enverillä tuo menee vähä yli niiden suhteen.
    Minulla raja menee LDL 2,1 tai alle.

Saadut peukutukset

106
    Onkohan öljyt päässyt verenkiertoon ja aiheuttaneen aivoinfarktin

reggin taf ylgu TRIBAL:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    between heaven and hell

Saadut peukutukset

157
    Näkyy heroiinikin maistuvan valtavien roinmäärien lisäksi , noo onhan se varmasti hyvä nollaus. Eiköhän näille maistu vähän kaikki kuitenkin. Voi verikokeissa melkoinen kemikaali ali2 paljastua.
    "Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Saadut peukutukset

111
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä TRIBAL Lue viesti
    Näkyy heroiinikin maistuvan valtavien roinmäärien lisäksi , noo onhan se varmasti hyvä nollaus. Eiköhän näille maistu vähän kaikki kuitenkin. Voi verikokeissa melkoinen kemikaali ali2 paljastua.
    mistä tää huhu/tieto on peräsin?

poijankossi88:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

841
    Mikseivät vedä keskaria. Luulis nyt noita mömmöjä terveellisempää olevan.

Tuli tuossa viikonloppuna nollattua ihan kunnolla nuppi. 24 pakin kaljaa ja sitten lähdin baariin ryyppää niilä pohjilla pilkkuun asti ja sitten lähdin juomaan vajaita tölkkejä tuone kaduille ja otin pantit talteen. Teki ihan höpöä, sain univelatkin nukuttua pois.

Lääkärille tosin sanon aina että juon 10 kaljaa viikossa ja se piti mua juo noila määrinä juoppona.

7. Peukutukset:

Sijainti
    between heaven and hell

Saadut peukutukset

157
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Meihem Lue viesti
    Iltalehden jutusta. Rich vaipui koomaan ja kämpiltä löytyi nuo 20 testo ampullia ja heroiinia. Tyttöystävä tajus heti että tais vetää överit.
    "Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Make72:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Heldishu

Saadut peukutukset

1190
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Meihem Lue viesti
    Aina luotettavasta iltalehdestä, alkuperäisenä lähteenä TMZ.

http://redirect.viglink.com/?format=...28083_bs.shtml
    "Suomi teki maailmanhistoriaa omaamalla hallituksen, joka hajosi siihen, kun sitä vaadittiin noudattamaan omaa hallitusohjelmaansa."

Sijainti
    between heaven and hell

Saadut peukutukset

157
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä poijankossi88 Lue viesti
    Mikseivät vedä keskaria. Luulis nyt noita mömmöjä terveellisempää olevan.

Tuli tuossa viikonloppuna nollattua ihan kunnolla nuppi. 24 pakin kaljaa ja sitten lähdin baariin ryyppää niilä pohjilla pilkkuun asti ja sitten lähdin juomaan vajaita tölkkejä tuone kaduille ja otin pantit talteen. Teki ihan höpöä, sain univelatkin nukuttua pois.

Lääkärille tosin sanon aina että juon 10 kaljaa viikossa ja se piti mua juo noila määrinä juoppona.
    On pikkusen eri fiilis kun jostain kaljasta.Olut vtun lihottavaa myös, herskat, pirit yms ei kasaa sitä läskiä.

11. Peukutukset:

Raju:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

601
    Vai että Herskaa....perimätieto kertoo Soma juomasta tuhansien vuosien takaa joka teki tarinoiden mukaan juojastaan lähes kuolemattoman soturin. Tarkkaa reseptiä ei tiedetä mutta siinä on arveltu olevan ma huangia eli luonnon efedriiniä, ooppium -unikkoa sekä kannabista..saattoi olla myös psilosybiini sieniä. Ei pelkällä Herskalla nyt kuuhun mennä vaikka eräs asiantuntija kuvasi sen vaikutusta että se on kuin kävis ruusut kukkii.

Saadut peukutukset

601
    Pieni ironiavaroitus yllä olevaan ehkä paikallaan.

Saadut peukutukset

367
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Enver Lue viesti
    Onpas kauhean järkyttävä löytö. Oikein 20 pulloa testosteronia.
    Itse olen järkyttynyt vain siitä, että maailman tunnetuimmalla roinamiehellä oli VAIN 20 pulloa testoa kotivarastossaan, sen sijaaan että takapihalla olisi ollut säiliöautollinen testoa. Siitä olisin jo iloinnut ja antanut moninkertaiset ablodit.
    WORLD Pro-Doping Agency - By Professor Andy Miah, PhD (@andymiah)

Ban Athletes Who Don’t Use Steroids By Sidney Gendin, Ph.D

Vierailija
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä carter Lue viesti
    Itse olen järkyttynyt vain siitä, että maailman tunnetuimmalla roinamiehellä oli VAIN 20 pulloa testoa kotivarastossaan, sen sijaaan että takapihalla olisi ollut säiliöautollinen testoa. Siitä olisin jo iloinnut ja antanut moninkertaiset ablodit.
    Ritsi moneen otteeseen videoilla sanonut ettei tuo kamoja kotiin. Nyt meni viimeisetkin rippeet siitä "tell truth, honest" läpästä mitä se aina jaksaa heittää

Saadut peukutukset

367
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Vierailija Lue viesti
    Nyt meni viimeisetkin rippeet siitä "tell truth, honest" läpästä mitä se aina jaksaa heittää
    Elkää nyt hyvät ihmiset langetko siihen, että joku lupaa "kertoa totuuden, rehellisesti". Monelle se on vain bisnestä ja bisnes on vain sodankäynnin rauhanomainen muoto, joka pohjimmiltaan perustuu harhaanjohtamiseen. Jos joku näyttää mulle "rehellisen bodarin", niin mä näytän astronautin, joka on käynyt Marssissa. Mutta nauttikaa hyvistä tarinoista, niitä on joskus kiva kuulla.
    WORLD Pro-Doping Agency - By Professor Andy Miah, PhD (@andymiah)

Ban Athletes Who Don’t Use Steroids By Sidney Gendin, Ph.D

Sijainti
    Tilassa

Saadut peukutukset

912
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä carter Lue viesti
    Elkää nyt hyvät ihmiset langetko siihen, että joku lupaa "kertoa totuuden, rehellisesti". Monelle se on vain bisnestä ja bisnes on vain sodankäynnin rauhanomainen muoto, joka pohjimmiltaan perustuu harhaanjohtamiseen. Jos joku näyttää mulle "rehellisen bodarin", niin mä näytän astronautin, joka on käynyt Marssissa. Mutta nauttikaa hyvistä tarinoista, niitä on joskus kiva kuulla.
    Minä en usko niihin bodarien juttuihin, enkä poliitikkojen.

En usko edes sitä, että ihminen olisi kuussa käynyt.

Ihmisiin ei pysty millään tasolla luottamaan.
    Tala svenska eller dö

18. Peukutukset:

Saadut peukutukset

678
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Vierailija Lue viesti
    Ritsi moneen otteeseen videoilla sanonut ettei tuo kamoja kotiin. Nyt meni viimeisetkin rippeet siitä "tell truth, honest" läpästä mitä se aina jaksaa heittää
    Testo on hänellä reseptillä ilmeisesti joltain lääkäriltä, ja 20 pulloa on varmaankin ihan tavallisen korvaushoidossa olevan kansalaisen lääkekaappiin sopiva varasto.

Muut aineet sitten varmaan jossain muualla.

Saadut peukutukset

601
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Sailorman Lue viesti

Ihmisiin ei pysty millään tasolla luottamaan.
    Eri ihmisiin voi luottaa erilaisissa asioissa, harvaan jos keneenkään kaikissa asioissa. 100% luottamuksen vaatimus kaikissa asioissa on älytön koska ethän pysty itseesikään luottamaan 100% kaikissa asioissa.

poijankossi88:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

841

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Raju Lue viesti
    Eri ihmisiin voi luottaa erilaisissa asioissa, harvaan jos keneenkään kaikissa asioissa. 100% luottamuksen vaatimus kaikissa asioissa on älytön koska ethän pysty itseesikään luottamaan 100% kaikissa asioissa.
    Kunhan ei lupaa mitään itelle tai kenelekkään, niin ei ikinä joudu sanojaan syömään. Pessimitsi asenne, niin ei pety ainakaan niin pahasti.

Hieman asian vierestä, mutta melko laila helvetin moni asia on täyttä huijausta. Mutta jotkut tekee siitä bisnestä ja myyvät sitä eteenpäin. Ei se ole hölmö kuka myy mutta se on hölmö kuka ostaa.

22. Peukutukset:

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 7 (7) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567