+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 2 (3) EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21-40 / 52

Viestiketju: Kuulantyöntö

Titaani:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Etelä- ja Länsi-Suomi
    Minä muuten luokittelin Finskin tuloksen "hyvä tulos" ja itikan vittu "todella hyvä tulos".

On henkilöstä riippuvaa mitä noilla adjektiiveilla tarkoittaa.
    Vatasen massoihin.

Titaani:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Etelä- ja Länsi-Suomi
    Tuossa on eka osuma google hakuun "pojat 15 v kuula".

Näyttää olevan tuossa tulos reippaasti päälle 19 m.

http://www.hamsy.net/tilastot2/piirinennatykset-pojat/
    Vatasen massoihin.

Mr.Tampax holmesinjones:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

587
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Feikki Lue viesti
    älä nyt noin kovaa lataa. thor on kaikkien alojen erityisasiantuntija.
    Onko Thorri musklen parantainen??

Ties missä mielentilassa kirjoittelen

AK:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Esbå

Saadut peukutukset

261
    Oma veikkaus Titaani pukkaa 9m.

Pidän Finskin kuulatulosta hyvänä.

Puuhelmipoju:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Rymättylä

Saadut peukutukset

255
    Mikä optimaalinen lentoradan kulma?

Sijainti
    Itä-Helsinki

Saadut peukutukset

28
    Olen työntänyt vuosi sitten pakittamalla noin hieman päälle 11 metriä miesten kuulaa. Pitäisi koittaa joskus uudelleen, josko lentäisi pidemmälle. Virallisesti en ole miesten kuulaa työntänyt, mutta ilmeisesti ei kovin moni muukaan täällä.

@Puuhelmipoju Luulen, että kuulan lähtönopeus vaikuttaa enemmän kuin lähtökulma, kunhan se kuula lähtee suunnilleen oikein (ei liian matalalle tai korkealle).
    "Äitini toivoi minusta teologia, mutta minusta tuli rivologi"

humu:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

19
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Reppana Rääpyskä Lue viesti
    Olen työntänyt vuosi sitten pakittamalla noin hieman päälle 11 metriä miesten kuulaa. Pitäisi koittaa joskus uudelleen, josko lentäisi pidemmälle. Virallisesti en ole miesten kuulaa työntänyt, mutta ilmeisesti ei kovin moni muukaan täällä.
    Se on tuo miesten kuula melko painava kapistus kun sen kanssa alkaa kylmiltään terhentelemään. Muutama kuulanheitto lämmittelyksi, vauhdittomia kymmenkunta ja sitten 15 vauhdillista niin tietää kropan heikkoudet seuraavana päivänä. Hurjaa ajatella että esim. pakittajien ME-mies Ulf Timmermann treenasi paljon 9kg kuulalla ja treeneissä saattoi olla se 100 työntöä...toki silloin ei laskettu aminohappoja vaan anaboleja.
    Heittelet itse vissiin tuota kuulaa varren kanssa?

Sijainti
    Itä-Helsinki

Saadut peukutukset

28
    ei tuo sata työntöä tavallaan niin mahdoton ajatus ole, varsinkin jos siihen lasketaan mukaan kaikki tekniikan jauhamiset, koska työntö on suorituksena kuitenkin melko lyhyt. En kyllä itse jaksaisi työntää/heittää noin montaa suoritusta täydellä keskittymisellä ja terävyydellä. Tuo Timmermann taisi olla aika voimageeninen ukko muutenkin. Toisaalta taitolajissa ei kannata tuijottaa pelkkää määrää, että voi sanoa montako suoritusta on tehnyt, vaan laskee mieluummin niitä laadukkaita suorituksia.

Joo varren kanssa kuulakaareen mulla tulee reilu 50 metriä lisää. Vertailun vuoksi Timmermanniin talvisin tulee enimmillään noin 50 - 60 heittoa / treeni (sisällä), mutta kisoissa täysillä tehoilla jaksoin tällä kaudella vain 3 - 4 heittoa. Itse käytän myös ylipainosena välineenä 9kg ja 8kg. Kymppiä tai suurempaa en ole koskaan pitkässä varressa kokeillut. Miesten painoa (15,88kg) olen heittänyt viime vuonna noin 15½m.
    "Äitini toivoi minusta teologia, mutta minusta tuli rivologi"

Saadut peukutukset

423
    salilla voimia hankkineelle kuula on paljon helpompi laji ku keihäs... Keihäs ei lennä yhtään minnekkään vaikka ois ruutia kropassa, jos ei osaa tekniikkaa edes jotenkuten.

Fireball:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

37
    Joskus junnuna työntänyt kuulaa, voittanut monta koulujen välitä kisaa. Ei sitä oikeastaan tullut harrastettua muuten, olin vaan junnuna melko vahva. En mä mikään superhyvä ole koskaan ollut missään lajissa, paitsi suunsoitossa. 4kg kuulaa lobannut sen 15metriä 14 kesäsenä. Olisi mielenkiinoista nähdä miten se näin vanhana lentäisi. Paras taisi olla joskus 16,5m. Mutta tosiaan 15-16 vuotta siitä jo aikaa.

Mitä Jackoon tulee, oon katsellut kundin videoita, ja kaveri on ihan uskomaton tapaus. Toivottavasti menestyy! Itsekkin veikannut että kaverista tulee vielä lajinsa huippu.

(Kun miettii niin toteaa että sitä olisi monessa lajissa pärjännyt jos ei olisi teininä ollut kiinostunut vaan alkoholista, naisista, hörhöilystä ja tupakasta)
    Say NO for ass-teroids! Say YES for natural muscle!! - Fireball

humu:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

19
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Reppana Rääpyskä Lue viesti
    ei tuo sata työntöä tavallaan niin mahdoton ajatus ole, varsinkin jos siihen lasketaan mukaan kaikki tekniikan jauhamiset, koska työntö on suorituksena kuitenkin melko lyhyt. En kyllä itse jaksaisi työntää/heittää noin montaa suoritusta täydellä keskittymisellä ja terävyydellä. Tuo Timmermann taisi olla aika voimageeninen ukko muutenkin. Toisaalta taitolajissa ei kannata tuijottaa pelkkää määrää, että voi sanoa montako suoritusta on tehnyt, vaan laskee mieluummin niitä laadukkaita suorituksia.

Joo varren kanssa kuulakaareen mulla tulee reilu 50 metriä lisää. Vertailun vuoksi Timmermanniin talvisin tulee enimmillään noin 50 - 60 heittoa / treeni (sisällä), mutta kisoissa täysillä tehoilla jaksoin tällä kaudella vain 3 - 4 heittoa. Itse käytän myös ylipainosena välineenä 9kg ja 8kg. Kymppiä tai suurempaa en ole koskaan pitkässä varressa kokeillut. Miesten painoa (15,88kg) olen heittänyt viime vuonna noin 15½m.
    No joo jos nuo mallailut lasketaan siihen mukaan mutta ne tehdään monesti normivälinettä kevyemmällä ja se sitten laskee sitä kokonaisrasitusta. Seiskalla mallailut on vähän raskaita vaikka niitä tehoja ei olisikaan. Timmermann kirjoitti aikanaan että harjoitteli pakitusta kiertämällä juoksuradan pakittamalla. Siis vauhdinotto työntöasentoon ja siitä sitten uusi vauhdinotto jne. Kuulantyöntöä voi treeneissä toteuttaa niin monellatapaa. Edvard Sarul (MM-83) työnteli treeneissä lähes poikkeuksetta keveitä välineitä. Ei juuri koskaan kisakuulalla. Silti sillä pääsi maailmanmestariksi. Nuorena työnsin itsekkin monesti treeneissä varmaan sen 100 työntöä. Järkeä siinä ei kyllä ollut yhtään. Ei ollut ketään vetämässä käsijarrua.

Hyviä moukarikaaria viskelet! Tuota minä en osaa yhtään, mutta lajia on pirun mukava seurata.

Giordano Bruno:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

230
    Kävin hakemassa miesten (7,26 kg) ja naisten (4 kg) kuulat ja kävis viskelee. Kylmiltään perus haistapaskatekniikalla rinta työntösuuntaan sain 9,50 m miesten kuulalla. Ensi kerralla pitää koittaa pakittamalla. Uskoisin, että yli 10 m menee.

poijankossi88:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1313
    Jonkun 9m työntänyt ala-asteella ja luokan kovimmat työnsi jotain 12-13m. En tiedä minkä painosii kuulia oli. Varmaan miesten kuulia?

Ala-asteella viimes kisaillut koulun kisoissa olin yleensä aina viimeinen joka lajissa. Pakko oli osallistua johonkin. Pituus hyppy ja kestävyys juoksu oli missä yleensä sain jopa sijotuksen. En mitään mitallia silti.

Sen mä muistan että 60m juoksussa, korkeushypyssä, turbokeihäässä, kuulassa olin aina viimeisellä ranking sijalla. Eli koulun huonoin.

Vittu muuten vetää noi 2-3 luokkalauset tuon 60m pika juoksun nopeaan. Muistan vielä että kovimmat oli joku 9 sekuntia. Vittu aikuis iälläkään pääse kun juuri ja juuri alle 11.

Ylä-asteella ei ollut virallisia kisoja mutta meilä oli joitain kunto testejä. 8. luokalla en saanut yhtään etunoja punnerrusta.

cuck jumal velho:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

600
    Ala aste ikäisten kuula painaa alle 3kg en niillä tuloksilla paljon kylläkään kehuskelisi

Saadut peukutukset

230
    Tässä on miesten kuula.

uploadfromtaptalk1439653539964.jpg

Ala-asteella oli varmaan joku 1-2 kg kuula.

poijankossi88:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1313
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä jumal velho Lue viesti
    Ala aste ikäisten kuula painaa alle 3kg en niillä tuloksilla paljon kylläkään kehuskelisi
    Metsurikin joskus kuulaa koittanut, sanoi että joku 20m+ meni sillei ilman harjotusta kylmiltään.

Mä voisin uskoo kun mies kehu aikoinaan painineen karhun kanssa oli kuulelma karhu saanut selkäänsä.:Bisley:

Saadut peukutukset

230
    Joo varmasti työnsi 20 metriä. Uskoisin, että 30 m lähempänä.

Jormatar
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä poijankossi88 Lue viesti
    Metsurikin joskus kuulaa koittanut, sanoi että joku 20m+ meni sillei ilman harjotusta kylmiltään.

Mä voisin uskoo kun mies kehu aikoinaan painineen karhun kanssa oli kuulelma karhu saanut selkäänsä.:Bisley:
    Oletteko koskaan metsurin kanssa koettaneet merimiespainia tai oletko vetänyt koskaan Lap dancea metsurille kiljunousuissa?

cuck jumal velho:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

600

Kossi onko sinulla seksuaalisia fantasioita metsuria kohtaan

+ Vastaa viestiketjuun