+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 3 (3) EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 41-52 / 52

Viestiketju: Palautteet MASSILLE

Mass voisi laittaa kauppaan taas Myproteinin magnesium sitraatti jauhetta. Paras hintalaatu-suhde magnesiumin saralla. Tuohon tomitukseen oma kantani on, että omat tilaukseni ovat tulleet aina oikeilla tuotteilla 2-4 päivän välissä. Miten voi olla hajontaa noin paljon?? Itselle hintalaatu-suhde määrävä tekijä. Meille kuluttajille/asiakkaille tarpeen tyydyttämiseen on erilaisia haluja. Toiset mielellään ostavat vaikkapa Valion heraprotskua tähtitieteellisellä kilohinnalla...

Mulla oli viime tilauksen kanssa myös ongelmia kun tilasin 2x4kg hera pusseja niin ei tullut kuin yksi ja sitten joutu soittelemaan perään että saisko sen toisenkin tuli sit 2viikon päästä, eipä tuo sinäänsä haitannut mutta turhaa vaivaa oli vaan.

Saadut peukutukset

68
    Sama itsellä viime tilauksessa, lähete oikein, sisältö perseellään. Nauratti vaan että miten voi pakkaaja katsoa noin kieroon.

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Burana Lue viesti
    Mullekkin tullut aina Massilta kamat tosi nopeasti, mutta viime tilaus tuli osissa. Melkein kolme viikkoa sai ootella ja lähemmäs kymmenen mailia piti lähettää, että sai koko tilauksen.
    Joku siellä mättää tällä hetkellä. Silti tilaan jatkossa sieltä
    Perjantaina tilaus sisään ja maanantaina oli noudettavissa

Saadut peukutukset

422
    ^Juu, eiköhän nyt noi ongelmat ole jo historiaa.

Laitoin eräälle massin päällikölle tekstarin pari viikkoa sitten, että on paljon raportoitu viimeaikojen toimitusongelmista ja sekaannuksista.
    Että pistää kuntoon ne hommat varastolla

Saadut peukutukset

114
    Massilla on mennyt tarjonta huonoksi.Tuote valikoima on todella suppea,kuin myös eri maku vaihtoehdot.Otetaan sitten ylihintaisia uusia halpis tuotemerkkejä(laadukkaita?) valikoimaan,joista jostakin itsellä huonoja kokemuksia laadukkuudesta esim.jauhot on purkinpohjalle,niin kovettunut et joutuu haarukalla hakkaa palasia.
    Ja esim.henkilökohtaiset alekoodit ei yleensä toimi.
    Itse olen joutunut nyt tilaan muualta lisäravinteet jo jonkun aikaan.

Saadut peukutukset

422
    Tuotevalikoimahan on kasvanut massilla kohisten nyt 6kk aikana. On tullut supermassjauhot, leader yms.
    Tiettyjen tuotteiden makuvaihtoehtojen puuttumiset on väliaikaisia.

Kandee katsoa foorumilta alekoodit. Jos on mun laittama viesti, niin oon testannut että ne koodit toimii.
    Tuossa on nyt esim. tälle viikonlopulle.

http://www.muskleforum.com/showthrea...l=1#post475999

Saadut peukutukset

114
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä soccerman Lue viesti
    Tuotevalikoimahan on kasvanut massilla kohisten nyt 6kk aikana. On tullut supermassjauhot, leader yms.
    Tiettyjen tuotteiden makuvaihtoehtojen puuttumiset on väliaikaisia.

Kandee katsoa foorumilta alekoodit. Jos on mun laittama viesti, niin oon testannut että ne koodit toimii.
    Tuossa on nyt esim. tälle viikonlopulle.

http://www.muskleforum.com/showthrea...l=1#post475999

Leader hyvä? Esim. oatsista ei ole ollut muita makuja kuin maustamaton ja suklaa.Eikös massi luvannut kananmuna prodejauhot ym..valikoimaan.Myproden tuotteita enemmän valikoimiin,niin kuin ennen oli tai saahan kyllä tilattua myprodelta.

Saadut peukutukset

38
    MASSILLA/MyProdella kyllä paskimman makuiset aminot ja omien tuotteiden maustetut versiot ja yleisestikin aivan kuraa verrattuna kilpailijoihin. Aivan ylimakeita vaikka sekottaa quatrona pakkauksen ohjeisiin.

Saadut peukutukset

422
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Phpp Lue viesti
    valikoimaan.Myproden tuotteita enemmän valikoimiin,niin kuin ennen oli tai saahan kyllä tilattua myprodelta.
    Vuodenvaihteen jälkeen aletaan tällä foorumilla rummuttaa myprotein-suomea.
    Sitten tulee myprotein.fi tutuksi. Siellä myprotein tuotteet lähes kaikki.

myrotein suomi on massin broidi. (molemmat samaa thehut-groupketjua)

Saadut peukutukset

114
    Massilta tilattu 15.12.16 ravinteita ja muut ovat tulleet paitsi yksi tuote on tulematta vieläkin. Saa nähdä tuleeko pyytämättä vai pitääkö panna viestiä. Tuote oli loppunut ja nyt näyttää olevan jälleen varastossa.

Vierailija

Mass.fi asiakaspalvelu ei ole yhteneväinen ohjeistuksen suhteen yli kuukauden ajan

Mass.fi asiakaspalvelu ei ole yhteneväinen ohjeistuksen suhteen, kun reilun kuukauden eivät saaneet selvitettyä, että kuinka kuluttajalle palautetaan rahat toimittamattomista tuotteista. Viikolla 30 sitten tuli Mass:lla ahaa-elämys, että voidaan asiakasta pyytää luomaan Paypal-tili, jonne he voivat palauttaa rahat. Rahoja ei voinut palauttaa suoraan pankkitilille, vaikka kolmen viikon ajan tätäkin mahdollisuutta esitettiin Mass:lta. Annan Mass.fi asiakaspalvelulle 0/5 tähteä ja olen poistanut käyttäjätilini Mass.fi.

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 3 (3) EnsimmäinenEnsimmäinen 123